نرگسنرگس، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

جوانه تازه دمیده شده دنیای ما

کودک من

1394/11/15 11:00
نویسنده : مامان و بابا
465 بازدید
اشتراک گذاری

عاقبت در يك شب از شبهاي دور          
كودك  من پا به دنيا مي نهد✨

✨آن زمان بر من خداي مهربان             
 نام  شور انگيز مادر مي نهد✨

 

✨آن زمان طفل قشنگم بي خيال               درميان بسترش خوابيده است✨

 

✨بوي او چون عطر پاك ياس ها              
در مشام جان من پيچيده است✨

✨آن زمان ديگر وجودم مو به مو           
بسته با هستي طفلم مي شود✨

✨آن زمان در هر رگ من جاي خون          
مهر او در تار و پودم مي شود✨

 

✨مي فشارم پيكرش را در برم               گويمش چشمان خود را باز كن✨

 

✨همچو عشق پاك من جاويد باش              
 در كنارم  زندگي  آغاز  كن✨

✨مي گشايد نور چشمم ديدگان                
 بوسه ها از مهر بر رويش زنم✨

 

✨گويمش آهسته اي طفل عزيز            ميپرستم من تو را مادر منم ✨

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)