نرگسنرگس، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

جوانه تازه دمیده شده دنیای ما

میلاد با سعادت علی بن موسی الرضا (علیه اسلام)مبارک باد

1390/9/27 10:57
نویسنده : مامان و بابا
904 بازدید
اشتراک گذاری

خوش به حال کسانیکه امروز به زیارت آقا علی بن موسی الرضا مشرف میشن

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

 

تولد 7ماهگی نرگس خانوم

      

نرگس جونم دوست داره چهار دست و پا بره اما لیز میخوره

خیلی هم اصرار دارهچشمک

دختر گلم خب فعلا خودتو میتونی بکشی جلو همون کار و انجام بده

فوت میکنه

صداهای مختلف درمیاره

روی سرامیک میترسید بیاد فقط دست میزد اما الان حسابی همه جای خونه رو میچرخه

سراغ همه وسایل میره و بررسی میکنه

کشو ی کمد لباسش رو باز میکرد و لباس هاشو میریخت بیرون مجبور شدم دستگیره تو تا کشوی اول رو دربیارم

علاقه داره وسایل زیر تختش رو بکشه بیرون

میره زیر عسلی گیر میکنه نمیتونه دور بزنه

در اتاقش رو اگر ببندم میاد پشت در گیر میافته

اگر در رو باز بذارم بازم میره پشت در و بین در و دیوار گیر میکنه

دیشب هم دیدم داره ملچ و ملوچ میکنه انگار چیزی رو میجوه

انگشتم رو بردم تو دهنش چیزی پیدا نکردم دیدم داره بازم ادامه میده

دوباره امتحان کردم دیدم بله (شام دلتون نخواد چیکن استروگانف داشتیم چیپش خلالی کنارش ریخته

بودم)خانوم دارن چیپس میجون...

وقتی باباش از سرکار میاد حسابی ذوق میکنه و زمانی که بابامیره دستهاشو بشوره بعد نرگس خانوم رو

بغل کنه کلی ناراحت میشه که چرا نیومدی منو بغل کنی!!!

اما همچنان و بشدت بغلی مامان هستن ایشون...

 

راستی یادم رفت عکس آثار جرمش رو بذارم

یکی از  کتابهاش رو کلا نابود کرد

دست یکی از عروسک هاشو کنده

یه دونه از آویز های پرده رو باز کرده

خلاصه که بله...

خلاصه که خیلی بلا شده این خانوم خانومای ما...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان اسراواسما
21 مهر 90 16:53
سلام عزیزم!ممنونم که بهمون سر زدیوب قشنگی داری.اونم بخاطر اینه که دخترت خیلی قشنگهمیتونم لینکتون کنم؟
بابای مهرسا
21 مهر 90 23:34
سلام ممنون از حضور دوباره شما دوست عزیز با اجازه لینکتون میکنم
سحر مامان آراد
21 مهر 90 23:55
ای جونم عزیزم 7 ماهگیت مبارک خاله جون
مامان اسراواسما
23 مهر 90 14:27
سلام عزیزم !خوشحال شدم یه دوست خوب دیگه به جمع دوستای گلم اضافه شد.
مامان سید ابوالفضل
24 مهر 90 1:57
آفرین به این دخمل کنکاو و باهوش عزیززززززم
مامان صدف
26 مهر 90 14:09
خدا حفظش کنه
مامان اسراواسما
28 مهر 90 15:20
سلام!تازگیا من ودخترام شدیم کارشناس
بابای مهرسا
8 آبان 90 14:00
مواظب کوچولو باش 7 ماهگی مبارک